Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
February 13, 2011
Image Size
1.3 MB
Resolution
1000×8021
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
944 (2 today)
Favourites
28 (who?)
Comments
26
Downloads
20

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×
Sonata's Valentine by unknownlifeform Sonata's Valentine by unknownlifeform
DOWNLOAD FOR FULL VIEW

Whew... it's finally done....

Sorry, EPIC BG Fail OTL I'm so lazy....

COLORING!!! :icony-u-noplz:

Y U NO Convenient!! :icony-u-noplz::icony-u-noplz::icony-u-noplz:

I'll never ever gonna be a colored comic artist.. lol

Coloring is torture DX

Oh by the way...

Happy Valentines Everyone ^^

As for myself, I'll stay single as usual. Thank you >w<
Add a Comment:
 
:iconblack-sweater:
Black-Sweater Aug 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
you know..the one at the bottom
Reply
:iconunknownlifeform:
unknownlifeform Aug 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
I have no idea. :shrug:
Reply
:iconblack-sweater:
Black-Sweater Aug 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
Well i'll take it if he don't mind :XD
Reply
:iconblack-sweater:
Black-Sweater Aug 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
So what's he gonna do with the giant present he got for angel ?
Reply
:iconkiwipikachu:
KiwiPikachu Jun 22, 2011  Student Digital Artist
Aww this is so cute...I can totally see this has something Stitch would do! ^^
Reply
:iconunknownlifeform:
unknownlifeform Jun 22, 2011  Hobbyist Digital Artist
thx you :aww:
Reply
:iconkiwipikachu:
KiwiPikachu Jun 24, 2011  Student Digital Artist
your welcome! :3
Reply
:iconevilrabbit123:
What?! How did this not arrive my in-box? :confused:

This comic is AWESOME!!!! :wow:

And there is no denying it so don't be so modest! :lol:

This must have taken a long time to do. Your line art is excellent as usual and the poses are great and the silly expressions make me laugh. The whole planning and design of this comic is a success and worth of all the work. :clap:

Colors are great too and create a fun and upbeat theme to this comic. The story is funny and clever. Misunderstanding are common when it comes to boys and girls. Pity Stitch who bought Angel that huge present... :giggle:

Did Sonata do that on purpose? :XD:

I fave! :iconplusfav:
Reply
:iconunknownlifeform:
unknownlifeform Feb 20, 2011  Hobbyist Digital Artist
why thx you very much!! (I was kinda awaiting for your feedbacks too actually :XD:)

Well, it happens. Sometimes I accidentally deleted my favorite artist's deviations ^^;

Indeed it took me forever. I wouldn't even want to think of outlining them :faint:

And yes, misunderstandings are common but yet... powerful at certain situations :giggle: Also, Sonata did it on purpose (She kinda had that sense that Angel is there :XD:)
Reply
:iconevilrabbit123:
Yeah, dA has been a bit clitchy these days. :nod:

You did a great job and it is definitely worth of all the time you used on it. :thumbsup:

Too powerful I say. :XD: What a naughty girl she is... :giggle:

You are welcome! ^^
Reply
Add a Comment: